Falmouth- Fowey (river Fowey)

Gisteravond heel wat tips van onze buurman gekregen over mooie ankerplekjes en leuke bestemmingen op onze route langs de Engelse Zuidkust.

Zijn eerste tip was het plaatsje Fowey, gelegen in de river Fowey.

Rond 12 uur vertrokken vanuit Falmouth, met een heerlijk rustige wind en lekker zonnetje

richting Fowey. Op een schitterend plekje is er nog een mooring vrij.

Wat ziet dit gezellig uit! Ilse en ik springen in de bijboot om het plaatsje te verkennen.

Hier willen wij nog wel een nachtje extra blijven!

Ester

Wij hebben in Looe gekampeerd. Boven op een heuvel met uitzicht op de baai en haven. Wel droogvallen in de haven, maar dan heb je echt een leuk klein stadje.
Via Maidstone zijn we vandaag met de ferry weer op het vaste land aangekomen. Jullie nog even genieten! Dag lieverds. Groet, Ester

Marcel en Petra

Fijn dat jullie zo genieten! Veel plezier nog!

Anneke

We zijn weer terug van vakantie en kunnen eindelijk reageren op jullie mooie avonturen. Klinkt weer allemaal heerlijk!! Tis net zo'n duiventil, die komt een ander gaat. Super. We blijven meereizen. Lfs Janneke