st Mary

Jelle is gisteravond aangekomen. Na een stevig ontbijt, gaan rond half 9 de trossen los richting st Mary. Dit is het grootste eiland van de Scilly's

Er is bijna geen wind, maar er is een behoorlijke deining wat maakt dat wij allemaal (behalve Paul!) een katterig gevoel hebben. Natuurlijk is het ook gewoon weer een kwestie van “inslingeren”

Helaas is de gemiddelde snelheid maar 5 knopen en geen 9 ;) zoals de mannen, waardoor wij

pas om 16.30 uur de Johanna aan een vrije mooring vastleggen.

Vandaag vieren wij ons 30 jarig huwelijksfeestje dus allemaal om de beurt opgetut in de bijboot naar het vaste land op zoek naar een restaurant.

Smile

Conny & Joop

Van harte proficiat! 30 jaren zijn er veel. Maar je hoort ons niet over ' dat het zo'n prestatie is hoor. Het is een makkie ????????

Conny & Joop

Die vraagtekens waren niet gepland, het moeten 2 hard lachende smilies zijn, maar dat vertaalt zich dus in ??????. Hahaha.

Bert en yvonne

Mooie plek om je 30 jarig huwelijk te vieren.
Geniet met z'n allen van de momenten, is jullie allen van harte gegund!

dirk jan en gerie

van harte gefeliciteerd met 30 jaar huwelijk. nog even en het zijn er zomaar 54.geniet nog van al het moois op deze reis. wij volgen jullie op de voet.[boot]

Yvonne

ooooh 30 jaar getrouwd! dat was ik vergeten. Wat suf. Bij deze alsnog een verlate felicitatie van ons en geniet lekker van die mooie tocht.
xxx