voorbereidingen traject Samos- Athene

De voorbereidingen voor het eerste traject Samos - Athene zijn in volle gang..

Koffers bijna gepakt. Alle bootspullen van de cup of soup tot de epirb en de laatste

waterkaarten verdeeld over de tassen met kleding.

Want mocht er een koffer kwijtraken........

Wink

Donderdag nacht vliegen wij naar Samos.

Als alles meezit gaat de Johanna vrijdag nog te water en kunnen wij zaterdag of zondag

richting Athene varen.

In Athene stappen Renate en de kids op het vliegtuig terug naar Amsterdam,

en Mario, Rene en Cor komen aan boord om de reis voort te zetten.

Later zullen Peter en Norbert ook nog aanmonsteren.

De weersverwachting ziet er gunstig uit, Wij hebben er zin in!

Tongue out

Reacties

Reacties

Ester

Goede reis zonder vertraging gewenst. Gelukkig is het in Mei nog niet zo warm. Heb al kaas en koffie gehaald voor René. Gave shirts geregeld. Wel eerst even wassen tegen het pillen!

Yvonne

Lieve broer, schone zus en neven & nichten. Alvast een goede reis naar Samos en heeeeeel veel plezier en goede tocht naar Athene. Dikke kus....

Marcel uit Hoogkarspel vlakbij hoorn

Lieve zwager en zus en lieve neven en nichten en de andere zeebonken.
Luister goed naar elkaar, eet vooral geen bami met saté saus!
Geniet van jullie avontuurlijke reis, kijk goed uit voor zeerovers. Ik ben echt wel een beetje jaloers op jullie, nee hoor ik wens jullie veel plezier en kom veilig thuis, als jullie nog vragen / advies van mij nodig hebben kun je me mailen info@jijenik-support.nl (ps bijzondere ervaringen hoor ik ook graag.

Zeemans groet,

De bottelier

Anneke

Lieve familie,
Heel veel plezier bij dit grote avontuur. Het doet mij "deugd" dat jullie mijn naamgenoot naar huis zeilen.
Ik volg jullie en kijk uit naar alle verhalen.
Veel liefs, Anneke

Monique

Nog 1 dag en dan begint het. Ik wens jullie een goeie reis en ontzettend veel plezier bij de tewaterlating en met de eerste zeemijlen.
Hartelijke groeten, Monique

Joop & Conny

Hoi Crew van de Johanna, goede vlucht, goede vaart en wie weet tot ziens in Portimao! Leuk om jullie hier te volgen.

aad marian dylan en thomas

wij wensen de crew een behouden vaart , en een goede vlucht. veel plezier en veilig terug, geniet er van.

aad marian dylan en thomas

wij wensen de crew een behouden vaart, een goede vlucht, en veel vaar plezier.

amberrrtje

heey allemaal
hoe is het daar ???
vast heel lkkr warm 'joepie'
het regent hier maar gisteren met koniningendag was het wel lkkr warm
nou doeeeeeeeei allemaal en veel
suc6

Amberrrrrtje

Heeey allemaal willen julie als papa bij jullie opstapt hem een super dikke kus van mij geven ?
Ik wens jullie veel suc6 in cicylié
Xxx am

Sonja

Hi broertje!
Hoe bevalt het?! Kun je een beetje blijven staan? ;-)
Morgen ff kijken waar jullie precies zijn.
Morgen is je zoon jarig!! Alvast gefeliciteerd!!!
Succes jongens!!

Xx

nel

hoi peet gaat t goed nog geen zee ziek van harte gefeliciteerd met max en geniet van jullie mooie zee reis groet nel en milti

Ilse

haiii papa en alle andere stoere zeebonken, :p
echt mooie foto's!
vooral die met die 2 dolfijnen :o

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-ilse

Renate

Wat een avontuur!
Zou wel even om een hoekje willen kijken!
Genieten jullie nog maar lekker want voor dat jullie het weten zijn jullie weer terug in het koude kikkerlandje.
Liefs, Renate

Ilse

doen jullie alsjeblieft voorzichtig in de Straat Van Gibraltar. namelijk voor de piraten!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx-ilse

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!